Yani genel olarak çocuğu zap etmek için koltuğu alanları veya bu doğumundan itibaren kullanmayanları anlamıyorum Allah aşkına bi mantıklı düşünün ufak bi kazada bile biz büyüklerin canı tehlikedeyken çocuklarınızın canını nasıl riske atıyorsunuz yada ana kucağına koyup arabaya baglamayanlari asla anlamıyorum