Wanderlust henüz ben kullanmıyorum yakın zamanda bende kullanmaya baslicam,babası kullanıyor ben zaptetmeye çalışıyorum hiç durmuyor kapıya saldırıyor,ben kullanmaya başlayınca nasıl yapabilirim düşünmem lazım,oto koltuğu Alacam inşallah,babası olmadan da sonuçta oğlumla yolculuk yapmak zorunda kalacağım 🤷🏻♀️