Ayseee60 bazı doktorlar uzmanlar 1 yaştan sonra formül süt önermiyorlar zaten, çok tot tutup ek gıdayı reddetmelerine az yemelerine sebep verebiliyormuş.
Yemeğini düzgün yiyorsa sıkıntı olmaz. 1 yaştan sonra boy kilo vs ilk aylarındaki gibi düzenli artmayabiliyor. Boya da gidiyor olabilir. Bana göre de önemli olan kilo değil boy. Boyu kilosu normal görünüyor. Tuvalet mevzusunu da doktora danışın isterseniz. Sık yapıp az az yapıyor da olabilir, bana çok da anormal bir durum var gibi gelmedi. Endişe etmeyin, yine de doktora danışın aklınızda kalmasın.