Bebeğim 1 yaşında 18 günlük memeyi kestik ve formül mama da almıyor ama ek gıda çok iyi gidiyoruz çok şükür tabağını dolu dolu bitirir ama yemesine göre zayıf kg almıyor günde en az 4 bazen 5,6 büyük tuvaletini yapar. Hiç kabız olmadık şükür. Hareketli de bir bebek tuvaletini yapması mı yapmaması mı problem sizce