Ben başta sallıyordum. Sonra baktım sallamalarımın şiddeti giderek artıyor, çocuk neredeyse uçtu uçacak ama hep daha fazla istiyor :p bıraktım.
Önce hafif salladım. Bir süre ağladı itiraz etti ama yavaş sallamaya kucağımda alıştı. Sonra giderek sallamayı yavaşlattım, frekansını azalttım. Artık kucağımda tutuyorum. Emziğini eme eme kollarımda uyuyor. Bir ara hatta kendi yatağında uyuyordu ama şimdi kucak istiyor öyle yapıyorum.