Semihbebek1 kızmazsanız sallamadan uyutuyorum 😂 doğduğundan beri uyku sinyallerini alınca mamasını veriyorum, mama bitince emziğini takıyorum ve sarılıyorum öyle uyuyor. Emeklemeye başladıktan sonra uyumak istemediği zaman yanımdan gitmeye başladı. Öyle durumlarda da ben yataktan hiç kalkmıyorum, onunla hiç konuşmuyorum, müdahale etmiyorum. Gidip biraz oynuyor sonra benim gitmeyeceğimi anlayınca mecburen gelip uyuyor. Aslında sizin kötülüğünüz için söylemiyorlar. Desteksiz uyuyan bebek gerçekten daha uzun ve rahat uyur. Gece uyansa bile sizin desteğinizi beklemez ama destekli uyuyan bebek sizi ilerde daha çok yorar. Özellikle uyku gerilemesi dönemlerinde gece saatlerce sallamak zorunda kalırsınız falan filan işte. Benim bebeğim de küçükken saatlerce uyanık kaldığı oldu ama hiç uyutmadım. Uykusu be zaman gelirse o zaman uyuttum, uyuyamıyorsa kaldırıp biraz ev içinde gezdirip tekrar uyutmayı denedim. Sanırım o yüzden çok zorlamadı beni bu durun.