ftmnr1523 sorunuz bana mi:)? Neden ogretim gorevlisi bilmiyorum. Ben yurtidisimda dogup buyudum, yuksek lisanstan sonra proje menejeri olarak calistim saglik sektorunde gayet basariliydim 28 yasinda son model sirket arabasi vs ulkeyi geziyordum CEO lar ile toplantilar felan ama haftada 50 saat calisiyordim haftasonu kurslar aksamlari toplantilar, yurtdisi bazen. Esim sagolsun hep destek oldu ama sonra cocuk dusununce kariyer biryere kadar dedim ve ogretmenlige gectim. Soyle diyim burda “rahat etmek” isteyen ogretmenlige geciyor :) haftada 3 gun calisiyorum. Rahatim. Dersler iyi geciyor simdilik. Ozellikle ogrencilerin derslerini okurken zorlaniyordum (yazili sinav) 30 sayfalik. Ilac alinca dhaa iyi odaklaniyorum.
8 yil cokmus yaa. Ben 1 senelik yuksek lisansi 2 senede bitirdim. Oda evlendim o surecte. Nasil bitirdim bende bilmiyorum herhalde evlenme hirsi ile. Okul bitince evlencektik cunki😂
Ama benim sorunum gunluk isler: ev isleri, randevular, unutkanlik, insanlari aramayi unutma, birini 6 ay gormesem aklim gelmiyor sosyal acidan cok kotu, zamani yonetemiyorum, konuda. Konuya atliyorum, odaklanamiyorum insanlarla konusurken, daginigim cok, neyi nereye koydugumu bilmiyorum, beynim hic susmuyor surekli kendimle konusuyorum, yatinca uyuyamiyorum cunki beynim aktif, neyse saymakla bitmezzzzz