toffeenut bu basligi acmaniz nekadar iyi olmus. Bende DEHB liyim ve esimde oyle. O 19 yasinda tani almis suan 33. Bende 30 yasindayim gecen sene tani aldim. Esim ilaca basladi ve cok cok faydasini gorduk. Resmen baska bir insan oldu. Artik bir ise baslayip bitirebiliyor, konusurken dinleyebiliyor, ortalik daginik olunca toplayabiliyor.
Bende ilaca basladim ama yan etkileri cok oldugu icin biraktim. Cok daginik bir insanim, ozellikle odaklanamiyorum bir konusmada olsun, ogretim uyesiyim universtede ders veriyorum ogrencileri uzun sure dinleyemiyorum. Ben ilaci ise gittigim gunler kullaniyorum. Diger gunler degil. Bu ilaclar bagimlilik yapmiyor! Antidepresan gibi degil. Birakabiliyorsunuz veya isgunelri kullanip haftasonu birakabiliyorsunuz vs. Bendeki en cok etkisi odaklanmasa ve bir ise baslayip bitirmeye sirasi ile yapmaya faydasi oldu. Size tavsiyem Spotify da DEHB ile iglili podcastlar dinleyin..
Esimde bende DEHBli oldugumuz icin buyuk ihtimal kizimizda da olcak :(
Benim belirtiler cocukluktan beri var. Bisikletle markete gidip eve yuruyerek donerdim. Anahtarim gozulugum kayipti. Sinifra en cok konusan disari bakan vs bendim. Arkadaslarla ayni anda anlasirdim vs ama alistilar. Ama universte yiksek lisans bitirdigim icin pek goze batmadi. Esimle tanistim 19 yasind 11 yil once o dedi sende de DEHB var. Biraz daha farkinda oldum. Zor DEHB ile yasamak ozellikle cocuk sahibi olunca. Ben 3 cocuk isterdim hep ama organize olamiyoruz o yuzden maksimum 2 cocuk. Yoksa timarhanelik olurum herhalde…
Uzun lafin kisasi cok zor DEHB li olmak. Insanlar beni tuhaf buluyor. Ben kimseyle paylasmadim DEHB li oldugumu ailem bile bilmiyor. Sadece esim ve gorumcem/esi biliyor. Cunki cocugu onlara birakip esimle piskyatire gittik.
Ilac kullanamktan korkmayin deneyin birsey katbetmezsiniz!