ugrakyagiz ben de normal doğum yaptım ozelde. Keşke sezaryen yapsaydım mahvoldum 🤦🏻♀️ annem ve eşim girdi doğuma sonra işler degisince onları çıkardılar (bayiliyordum/kalp rahatsızlığı var). Üç gece kaldık, osu busu derken 20+ e çıktık 😳 odamız genişti, en sevmediğim kısmı ziyaretci akiniydi🤦🏻♀️ ebelere mesaj atıyordum, oda kalabalık olunca, gelip hadi biraz yalnız kalsın anne oglu ile diyorlardı 🥰 keşke devlete gitseydim dedim mi bilmiyorum. Hamileliğim azıcık zor geçti, serklaj oldum vs. Hep yattım. Bütün ebeler hemşireler tanıyor sağolsunlar. 30. Haftadan itibaren kasılmalar yüzünden kac kez ağlaya ağlaya nstye gittim. Şimdi de gidiyorum oğlumla ziyarete 😊 ikinciyi bekliyorlar benden çılgınlar 😄 ozelin o kısmı cidden özeldi 🥰 çocuğumu bir daha götürmem özele ama🥺 çok üzüldük, çok korktuk bugün…