ugrakyagiz eşimi ikna etmeye çalışıyorum şehir Hastanesi’ne. Yol üstünde zaten oraya bir ugrayalim diyorum da yok özele gidelim orası kalabalıktır, çocuğa bir şey olmasın diyor. Ay iki arada bir derede kaldım. Biz alışmışız bu hastaneye, tüm doktorlar sınıf arkadaşı zaten ne hikmetse… birbirine yönlendiriyorlar. Bu hastanenin diğer şubeleri de hep tanıdık doktorlar. Ben hamileyken serklaj yaptılar, ay ne yattım hastanede. Ama işler hızlı yürüyor onu seviyoruz… ben hayır bilmem ne hemşire damar yolu açsın dedigimde hususi servisten inip geliyorlar. Damar yolumu bulan tek bir hemşire var orada da… aman neyse işte benim de cenem düştü. Şu an şehir Hastanesi’ne ikna etmeye çalışıyorum. Önce özele gidelim diyor, önce şehire gidelim sonra özel diyorum… bakalim