umutunannesiiii ay canim benim kizim da oyle yatiyor😅 hem tavsan gibi, hem kurbaga gibi.
Valla bayiliyorum o halini izlemeye, hic bi sikintisi var diye aklimdan gecirmedim😅
Kizim da 1⁵ yasinda.
Bi sikinti yok canim ya, birakin bebelerini istedigi gibi uyusun😅😅😅🥰