Yaprakderin22 allahh askina birak su google dan arastirlamalari.
Bir sikintisi varsa, zaten tek birsey degil birden fazla belirtileri de olmasi gerekiyor.
E doktorun da saglikli demis, daha ne diye kendini sebepsiz yere vesveselere surukluyorsun bacim🤣😂
Benim kizim da oyle yatar heeep, 1⁵ yasinda hala uykuya ilk dalista kurbaga pozisyonunda yatar.
Hatta bu pozisyonda derin uykusunda olur😅
Ben de senin gibi her zimbirtiyi goggel dan arastiridim😆
Doktorum yasakladigindan beri itibar etmiyorum.
Sen de kendine bi sinir koy canim.