Ben doğumdan 3 ay sonra ilk adetimi gördüm. Şuan oğlum 6 aylık bu ay 12 gün gecikti tabi 12 gün beklemedim 3 kere evde test yaptım negatif çıktı yine rahat etmedim sağlık ocağında kan verdim sonuç negatif 😆 düzensizlik olur dedi doktor ama şüpheniz varsa mutlaka test yapın derim