Benımde 9 aylık bebeğım,2hafta once mama sandalyesıne (ikea)önden asıldı sanıyeler içinde düştü kafa üstü betona,tezgaha tabak koyuyordum ,kosamadım bıle çok hızlı oldu.özel devlete yönlendırdı ,2saat uyutmayın dedıler,9 aylık bebege de emar vs cekmiyorlarmış ,basıt travma gecıyormus cocuk dusmelerı trafık kazası vs olmadıjtan sonra,kusma yoksa dert etme deyıp gonderdıler ,çok kotu sucladım kendımı ,canım cok yandı ,Allah evlatlarımızı korusun ama dusmeyen cocuk yok cıdden kendını suclaman cok normal