Ellav kimse seni yadırgayamaz. Ben de millet kınarken, böyle 1saniyelik bir gafletle yataktan düşmesine sebep oldum. 3 aylıktı, sağa sola dönmeyi de bilmiyordu ama kendini iteklemiş işte bi şekilde arkamı dönmemle düşmüş! O düşme sesi ve ardından ağlaması… 5 ay geçti ama hala hatırladıkça içim gider. Acilde öyle ağlıyordum ki doktor nasıl teselli edeceğini şaşırmıştı. Düşmeden büyüyen çocuk görmedim demişti. Gerçekten de öyle ve bunları yaşamadan da anne olunmuyor bence. Hele ki gurbette yalnız büyütüyorsan sen de bebeğinle düşe kalka büyüyorsun 🥹 üzme canını o çoktan unutmuştur bile 🥹