Bizim de düz kafa olayı vardı fakat bizim yatistan kaynakliydi. Doktor bir götürün olcturun demişti olcturduk biraz fazla çıktı kask önerdiler biz de kabul ettik. O dönem 58′mi ne gelmişti bize. Şubat ayiydi biz başladığımızda..çok kısa sürede sonuç aldık memnun kaldık. Ama maddiyat gerektiriyor tabi. Siz düz kafa yastığı alıp diğer tarafa yatırmayı deneyin isterseniz. Ha bir de bu kaskın Türk yapımı olanı varmış onu da araştırın ben forumlarda mi ne görmüştüm. Yarı fiyatına yazıyordu o da iyi diyorlardı..