Merhaba, bizim asimetri vardı plagiosafali diye geçiyo hep sağına yatıyodu oğlum. Doktorumuz kask önerdi güç bela aldık fakat bir ay belirli aralıklarla taktı sonra bıraktı kontrollere de gidemedik epey süre. Gittimizde yüzde kırk düzelme olduğu söylendi. Şimdilerde sürekli soluna kendi yatıyor ve eğrilik çok azaldı. Yani kendiliginden düzelmiş gibi bişey oldu. Tavsiyem ayı küçükse mutlaka yatisina dikkat edin. İçimizde ukte kalmasın yapmadık demeyelim diye kask aldık kullanmadı. Rahatsız birşey çünkü aşırı terletiyo ve 23 saat takılması öneriliyor