Ecrininannes büyü var tabiki. Yeni evlendigimde çok huzursuz olmamızdan kaynaklı annem görüşmüştü bı hocayla. Büyü var ayrılmaları için yapılmış , çocuktan sonra da bosanirlar dedi. O zaman 700 TL bı para istemişti kullanacağı malzemeler pahalıymış vs. Yaptırmadım kendim okur korunurum dedim. Hala çok iyi sayılmayız hep bı huzursuzluk var aklimida çok kurcalıyor bilmiyorum ama güvenilir bı hoca bulmak zor. Kendim okuyorum sürekli sonuçta hoca da dua okuyacak ne yapacaktı sanki diyorum ne biliyim 🤷🏻♀️