Canım annemiz şunu unutma sakin bu günler geçecek bir daha gelmeyecek bebeğinle bol bol vakit gecir çoğu zaman dinlen , eşinden yardım al çok bunaldığında , bir bakmışsın ki bebeğin büyümüş sana gülücükler saçıyor. Aynı dönemden bende geçtim daha beterdim gece kalbim sıkışıyor du her dk ağlıyordum bebeğimi emziresim gelmiyordu ama taki iki aylık olana kadar boşa bunalıma girmişim dedim . Az sabır canım bu günler geçecek tadını çıkar