Yenidoğanken trukid kullandım hafif kızarıkta bile çok iyi içerikli fakat Türkiye’de Şuan stok yok . Fiyat olarak diğerlerinden daha pahalıydı. Sonradan sudokrem aldım. Sleepy yenidoğan ıslak mendili kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım . 3 aylık hiç pişik olmadı. Ama hiç bekletmem altını hemen temizlerim.