nurdann1 ayy geçiyor sen sadece sabırlı ol gazını çıkart her beslemeden sonra uykuluyken bebek yatiyorsa gaz çıkarmaya çalışma bölme uykusunu meme emerken sürekli çekip bırakır yutkunamaz gibi olursa hemen kaldır gazını cakart sirtina vur hemen rahatlıyor emzirmeye devam et ağız üstü yastığa yatır ovala sırtını çok iyi oluyor hatta uyuyor uzun süre oyke ama yanından kalkma öyle yattiginda tehlikeli çünkü ılık suyla yıka yikamazsan da ılık su yap kovada içine oturt çıkart çok iyi geliyor biogaye bağırsak düzenleyici koruyucu gibi bende işe yaramadı gaz ilacı yerine onu ver daha iyi gaz ilacı daha çok gaz yaptı bana ama sap simplex iyi gelmişti belkide o düzeltti