Balbebeginannesiiii ben başlayıp tekrar izne ayrıldım . 15 gün sonra kesin dönüş olacak 😭😭 o bir günde bir sıkıntı olmadı yani sanki ben hep gidiyormuşum gibi normal, uyanmış kahvaltı oyun derken öğlen buluştuk zaten. Sonra tekrar gittim. Uykuya geçerken biraz zorlanmış sadece sonra da uyumuş. Öyle 🥺🥺