Balbebeginannesiiii kim ne derse desin bana destek olmuyor maalesef . Aynı durumdayız, oğlum 24 aylık şuan, 2 senedir ücretsiz izindeyim. Kasım ayında işe başlamam gerekiyor. Bunca zamandır belki dededen kalma bir yer vardır satılır diye bekledim ama olmadı , o gün geldi çattı kendimi çok kötü hissediyorum. Nasıl olacak, ilk gün o napacak ben napacam , uyandığında beni göremeyince napacak, ağlarsa ben olmadan sakinleşmez . Hala emiyor, gece birlikte uyuyoruz, bütün gün ikimiziz , eşim evdeyken ben mutfağa gitsem 10 dk sonra gelir yanıma. Anneanne babaanne başka şehirde. Nolacak şimdi peki 😭😭
Erken başlamak daha iyiymiş sanırım şimdi yaşı büyüdükçe anlıyor ve işler daha zorlaşıyor bence. Evet para kazanmayı çok özledim, bu süreçte çok kıstım kendimi çünkü yani rahatça alışveriş yapabilmeyi çok özledim ama hiç birşey , onunla geçirdiğim zamanı vermiyor bana .