Alabay 1bocek1cicekannesi rica ederim cnm ama oğluna verme 1 yaş sonrası içebiliyor çocuklar inşallah faydasını görürsün🥰
Demiralp60 Gizemulucan valla canım yediği saniye kusmaya başlıyor.bütün yediklerini çıkarıyor hemde fışkırtarak anlamıyoruz neden olduğunu bütün tahliller normal.hiç bir sorun yok gözüküyor.sabahta sarı kustu.şuan müsade altında ama bilemiyoruz ne olacak
Demiralp60 GramPozitifBakteri aynı bizimde o şekilde.fışkırtarak kusuyor. ağzından bişey var gibi çiğniyor.ama reflü gibi bi teşhis koymadılar.bakalm ne olacak
tcmedine [bilinmeyen] bebelac thickenar kullanın o zaman emziren anneler için sütünüze katıp kaşıkla veriyorsunuz kusmayı önlüyor, bizim gelin kullanıyor çok memnun kaldı