Anneler, oğlumun da az önce ateşi bir anda 38.3 e yükseldi. Hemen ılık duş aldırdım da neden olmuş olabilir ya. Evde de yalnızım tekrar yükselse fitil kullanırım da ilaca sarılmak istemiyorum hemen. Üç aylık aşısından sonraki ateşlenmesi dışında şimdiye kadar böyle olmamıştı. Bu arada 4 ay 22 günlük oğlum.Herhangi bir diş belirtisi yok salya dışında.