nurturkdal koruyucu kapak kullanın bence tamamen emzirmeyi bırakmayın, günde bi kaç kere de olsa emzirmeye çalışın. Gümüş kapaklardan edinebilirseniz iyileşmeyi çok hızlandırır. Mama olarak da biz önce aptamil kullandık ama çok gaz yaptı sonra hipp e başladık memnunuz şimdilik🙏