Ecemece28 FatmaKrbkl bence tüm gun krese vermeyi düşünebilirsiniz. Onun için hem dha güvenli hemde daha rahat olur
Adabkc Bakıcı sizin evde olabllır evede kamera takabılırsınız. Yarım gün sizin evde bakarsa hem ortamı degısmez cocugun hemde gözlemleyebılırsınız..
FatmaKrbkl Adabkc eve gelen bakıcı 2 senedir arıyorum ama bulamadım gelen bi kadın da kamerayı kabul etmedi ama oğlum uyumuyor diye şikayet edince direk yolları ayırdık
Gmznr2909 FatmaKrbkl sızım evde mi bakıyor kendi evinde mi sizdeyim kamera taktir ondaysa sık sık ara video iste
FatmaKrbkl Gmznr2909 kendi atıyordu geçen sene bu sene zaten sabah gidip kahvaltı yapıp uyuyor uyanma zamanı da ben alıp okula götürüyordum o yüzden atacak bi oyun aktivite durumu olmadı ama bu sene ben isteyeyim aklıma gelmemişti
Ferah16 Bence kreşte tam günü de düşünebilirsiniz. Artık 3 yaşını geçmiş çünkü. Kadın iyi biri bile olsa kadının evindeki dinamikleri kontrol edemezsiniz. Geleni gideni belki kendi çocuğu vardır. Onların davranışlarını bilemezsiniz. Çok kafanızı kurcalayan bir durumsa ve çocuğunuzla iletişim kurabiliyorsanız oyun yoluyla da öğrenmeniz mümkün aslında. Bakıcı oyunu gibi. Önce siz bakıcı olursunuz sonra hadi rolleri değişelim dersiniz. Her çocuk farklı ama sürekli olan bir huzursuzluk durumu ise araştırılması gerekir bence
FatmaKrbkl Ferah16 kreş yok bulunduğumu ilçede, devlet anaokulu yarım gün, evde sadece oğlumla kalıyor çocukları okulda oluyor, bu sene biraz oğlum fazla huzursuz oluyor sadece onu anlayamıyorum
Gmznr2909 FatmaKrbkl iste tabi ki ama çocuklar huy değiştirebiliyor geçen sene de gittiyse aslında aralarında bağ kurmuş olmalılar ya da kresi daha çok sevdi orayı istiyor
FatmaKrbkl Gmznr2909 ya aslında canımı sıkan şu anaokulunda da benden ayrılmak istemiyor ama bana öyle düşkün bi çocuk değil eve gidelim diyor eve gidince dışarı çıkalım diyor çıldırıyorum 😅