Günaydın herkese, oğlum 3 yaşında sabah yarım gün bakıcıya gidiyor öğleden sonra da anaokuluna gidiyordu, bir haftadır hasta olduğu için bakıcıda kalıyor 3 e kadar, sorum şu ki geçen sene de aynı kadın baktı sabah bırakırken hep mızırdanır huysuzlanırdı ama bu sene çok sinirleniyor gözünden yaş aka aka ağlıyor hem üzülüyorum hem aklım kalıyor 😏
Yaşı büyüdüğü için mi böyle bakıcıyu mı sevmiyor bilemiyorum, 3 yaş ve üzeri çocuklarını bakıcıya bırakanlar bi bakın nolur ya sizlerde nasıl oluyor