Bende kullandım 3 ay falan çokda iyi oldu bence çok beceri katıyor yürüteç çocuklara sadece tam boyuna göre sürekli takipte kalmalısınız ve benim kızım mesela istemedi kendi kendine bidaha asla oturmadı zamanında kesmelisiniz sonra evde sık sık yürütme çabasına başlamalısınız