bademli_puding ben kullandım çokta işimize yaradı yürüteçe koyup tuvalete gidebilme fırsatım oluyordu en azından emeklemesine de yardımcı oldu, ortopedi doktorumuza da sordum eğer bebeğin devirme, kafasını bir yere vurma gibi kendine zarar vermeyecek konumda koyulduğu sürece ve gün boyu saatlerce oturtmadığınız sürece ben karşı değilim dedi, sorma sebebim de İnstagram da çok zararlı vs yazması kafamı çok karıştırmıştı bu yüzden