Usnac1995 oğlum 2 yaşa kadar anne sütü aldı. Ben doktorun söylediğini söyledim anne sütü alması sorun değil persentilde kilosu üst sınırda olması sorun anne sütü alıyor diye kilolu olması sağlıklı olmaz demişti canım oğlum 6 aylıkken 9 kiloya yakındı doktor fazla bulmuştu kilosunu her doktor farklı tabi