Madamehappyyyyy aman boşver benim kızımda üşengeç, bebekkken de hantaldı 😂 şimdi 1 yaşına girdi inan 1 aydır anca emekliyor bizden 2 ay küçük bebek var o bizle beraber emekledi ben hiç takılmıyorum ya böyle şeylere hiç aklıma kıyaslama gelmiyor valla😁 o yüzden mutluyum bebemin canı ne zaman isterse o zaman, ama ben ayına göre gelişimlerini destekliyordum bu arada mesela şu an yürümeye meyilli ama korkuyor onu sürekli destekliyorum sizde bu tarz şeylerde destek verirseniz yapar çabucak, kızım dönemiyordu mesela çok korkuyordu bir kolunu eziyordu sürekli onu her gün oynayarak destek verdim sonrasında çok çabuk sürede kendi kendine yapmaya başlamıştı