kirikkalp Acu_ küçük parçalar halinde mi koydunuz ikiye bölüp birine birini diğerine birini mi koydunuz 😁
Acu_ kirikkalp oğlum tek göğsümden emdiği için benm tek göğsüm şişti.küçük bi parça böldüm koydum olmadı tamamını koydum. Daha sonra şişlik olan yerlere aldım yer değiştirdim yani😂
Yagmurcmn Minigim24 emzirdiğim için hiçbişey zaten doğum sonrası antibiyotik te kullanıyodum sürekli sağım yap dedi o daha kötü yaptı sütüm tazzikleşti çıkmaza girdim YouTube dan videolar izleyerek sağımı azalttım elle sağıma geçtim sonra sağımı bıraktım
PnarAkca34 Acu_ ölü doğum yaptığımda bı hafta hep sütüm aktı yeşil sabun rendeleyip koydum ucuna 3.ncu gün tamamen kesildi sütüm 🥺
Acu_ PnarAkca34 evet gerçektende bazen eskilerin söyledikleri işe yarıyor. Buz koydum olmadı sıcak tuttum olmadı en son sabun işe yaradı🤷♀️
kirikkalp Acu_ anladım canım benim oğlum da doğdu doğalı tek göğüs devam ediyor martta 2 ye girecek hala kesmedim bakalım nasıl olacak
Ucansupurge Yagmur0507 18de biraktik meme delisiydi. Emzik kullandığı için rahat adapte oldu. Uyku geçişlerini emzik ile yapiyor artik.
Minigim24 Yagmur0507 19 aylık, çubukla sakinleşiyor su veriyorum bazen bazende hiç unutmuyor sakinleşmiyor ağlamaktan yorulup uyuyor
Ucansupurge Minigim24 mastit olursun sıkı sıkı sarma sakın. Bir sure sonra düzeliyor ilk zamanlar kolumu bile kaldiramiyordum hafif hafif sagmistim elimle. 6 ay oldu sutum cekilmedi daha ama artik agri vs yapmiyor.
Ayannesi Minigim24 merhabalar bizde yeni memeden ayrıldık ilk üç gün gece uykuya gecerken birkez verdim sadece o memeleri terbiye ediyormuş sadece ilk gün birikti süt ikinci üçüncü gün alışmıstı hassasiyet yasamadım bu yüzden