Kızlar merhaba iyi geceler hepinize. Emzirmeyi sonlandırma dönemindeyiz bugün 6. Gün bitti. Benim göğüsler hala çok kötü sağlık ocağına gittim antibyotik ve kremler verdi 3 gün oldu ama gittiköe daha kötü oluyor top top olmus durumda ve ağrısı dayanılmaz. Hangi doktora gidilir bu durumda başına gelen varmı ne yapılmalı fikri olan varsa çok memnun olurum. Zorlu geçen bu süreçte oğlumu taşııyıp sarılamıyorum bile ☹️