Bendede 2yıl once mide agrıları sonucu ortaya cıktı endoskopıde,antıbıyotık kullandırdı doktor 14 gun ,gecmezse ılerde tekrar antıbıyotık bakarız dedı kontrol falan gerek yok deyıp kapattı konuyu ,hamılelık dogum derken tekrsr gıtmedım bnde,agız kokusu yaptıgını ılk dega duyuyorum ,bende belırgın bı sekılde agrı yapıyor,hala var muhtemelen agrı devam