Senden-bokolmaz Yaşayan tedav olan var mı bende pozitif çıktı ağız kokusu ve mide bulantısı sık sık acıkma yanma vardı nasıl tedavi oldunuz ?
Vina3 Senden-bokolmaz acaba oranınız kaç. Benim çok yüksekti uzun süre çektim. Gastro doçenti 4 lü ilaç tedavısı vermişti. Geçti çok şükür
Bertugnunannesi Senden-bokolmaz bende cıktı endoskopi ile teşhis konuldu üç tane antibiyotik verdi doktor 14 gün kullandım o ilaclar midemi baya bi kötü yaptı hatta yedinci gün doktoruma ugradım bırakayım mı diye aman sakın bırakma yedi gğn daha dayan deyince tedaviyi sonlandırmadm devam ettim sonra bitti bir yıl sonra gaitadan tahlil verdim tekrar var mı diye çıkmadı ama midem çok iyi olmadıgı için hala mide koruyucu kullanıyorum onu bırakamıyorum maalesef
Noname21 Senden-bokolmaz çoğu kişi de var ama kimsenin haberi yok Tedavisi antibiyotik diye biliyorum birde sirke içebilirsiniz
zeynepzezee Sağlıkcıyım hp+ gelirse endoskopi sonucuna göre diyetini uyguluyorsun canım dikkatli olman lazım. Kim istedi yani hangi alan dr u? Dahiliyeden bir muayene ol istersen yeniden. Korkulacak birşey değil Tr de olmayan yoktur hatta
Aseliiimmm Senden-bokolmaz endoskopi de pozitif olup olmaması önemli olan gastroenterolojiye gitmeniz gerek
Vina3 Senden-bokolmaz anladım benim ki endoskopi sonucu olduğu için oran yazıyordu ve yüksekti. Dahiliyenin sizi gastrolojıye sevk yapması lazım
Senden-bokolmaz Aseliiimmm endoskopi olmadım yarın muhtemelen onun için randevu vercek ama çok korkuyorum
Aseliiimmm Senden-bokolmaz endoskopide pozitif olsa bıle tedavısı ilaçla oluyor korkulacak bir sey deıl merak etmeyin
Bertugnunannesi Senden-bokolmaz Emzirirken o ilacları kullanabiliyor musun bilmiyorum doktoruna danış muhakkak biraz agır ilaçlar belki doktorun bekletebilir tedavi için