hayatg bir hafta öncesine kadar bende korku dolu günler geçirmiştim adetin 16,17gun geç kalmıştı ki spiral var bende doktora gittim kan verdim bişey yokmuş çok şükür. Sadece bı kist oluşmuş o adetinizin gelmenesine sebep olabilir korkulucak bişey değil kistte dedi yani bı doktora git istersen belki başka bı nedeni vardi