hayatg Kızlar emziriyorum ve cerezatta hap kullanıyorum, ama adetim 10 gün gecikti ve hiç belirti de yok sizce bu normal mi
DenizAlyaa hayatg off bende caresetta kullanıyorum ve adetim gecikti test aldım ama yapmaya cesaretim yok. Bu carezette korumuyor mu nedir ya
hayatg Tosbikkkk gerçekten mi ya bana dediler hormonlar değişmiştir gecikmesi normal ama 10 gün az bir süre değil
DenizAlyaa hayatg o kadar da hafif olmasın sjjsjsjsjsjjs prospektüsünde bıraktıktan sonra bile 7 gün koruyor gibi bişey okumuştum ama %100 demiyorlar hiç
Dondurmalikahve DenizAlyaa Hiçbir koruma yönetti yüzde yüz değildir. Hapin korumasınin daha güvenli olması için saati satış içilmesi ve ek olarak prezervatif kullanılmamış gerekir.
DenizAlyaa Dondurmalikahve 3 sene korundum sadece hap ile ek bi yöntem bana hep gereksiz gelmiştir saatine uymak gerektiği konusuna kesinlikle katılıyorum
Aysegul___ hayatg ateşle oynamışsın 😅 kız ben anlarım kurup dakikasında içiyordum. O derece korkuyordum yani düşün 😅
hayatg Aysegul___ valla bende de alarm var ama sürekli bir şey çıkıyordu içemiyordum off valla çok pişman oldum, acaba şimdi test yapsam olur mu
hayatg Aysegul___ aslında ben bir şey duymuştum, eğer emzirirken tekrar hamile kalınırsa bebek emmeyi bırakır demişlerdi ne kadar doğru acaba
irsemiaa Aysegul___ ilk 10 dakika yorumunuzu düzenleyebiliyorsunuz haberiniz olsun Buda postta alakasız bir bilgi 😅😅
Aysegul___ hayatg 10 olduysa ve Halen olmadıysan sabah ilk idrar ile yap İnşallah herşey gönlünce olur.
irsemiaa hayatg o dediğiniz gebeliğin 4. 5. Ayına denk geliyor her bebekte bırakmıyor sütün tadı değiştiği için bazı bebekler meme reddi yaşıyor. Kolostrum salgılıyor meme az miktarda bebek çok antikor alsın diye Buda sütü acı yapıyor