FeyzaBkn ah keşke yakınımda olsan destek olabilsem 💜 sıkma kendini canm ne bu stres yüklenme kendine bende öyleydim kızım uyur uyumaz koştur koştur iş yapardım hiç kendime zaman ayırmazdım sağolsun eşimde yardımcı olurdu ama ben işte ne yaptıysam o zararı hep ben yaptım kendime…
Bu yüzden hiç affetmiyorum kendimi 🥹 lütfen bu hissi sen yaşamaman için iyi ol 🙏
ama şimdi kızım uyuyunca yorgun muyum uzanıyorum amannnn kalsın bulaşır çamaşır dağınıklık diyorum saldımm
Merak etme bi süre sonra sende böyle olacaksın çünkü bi yerde bedenen duracaksın ve şimdi farketmediğin o dinlenme ihtiyacını 3-5 aylık olunca daha iyi anlayacaksın.
eşinde destekçiymiş bak ne güzel bunu değerlendir sıkma kendini istediğin kadar ev işini yap yarın sil baştan yeniden olacak kendini yorma 😘
Hatta Şuan kalk kendine kahve yap çık balkona aç müziğini dinlendir kendini bak nasıl iyi gelecek, ama hava soğuk ha sıkı giyin ☺️✨
Bende bugün çok yoruldum kızım şimdi uyudu işim var ama yapamıyorum uzandım wala 🙈 canımız sağolsun be boşver kuzum dinlenmene bak