FeyzaBkn ah lohusammm ah üzümlü kekim gel sana sarılayım 🥰🥰 bu sürecin geçeceğine inan ve arkana yaslan.
Hiç geçmeyecek gibi geliyor seni çokiyi anlayabiliyorum.
Şuan beyninin bedeninin ve ruhunun üzerindeki ağırlığıda tahmin edebiliyorum , kendine zaman ayır bebeğin uyuyunca al kahveni balkona çık kendinle vakit geçir ve en önemlisi ruhunu dinlendir.
5 ay 5 günlük olduk inan o sürecim hiç geçmeyecek gibiydi ama hepsi geçti bak rutine bile bağladık, her ayında farklı ilerliyoruz ama çok şükür güzel ilerliyor sabret rabbim yokluğunu göstermesin
Olumsuz düşünme sen harika bir annesin bu süreci güzel geçirmeye bak, bebeğini koynuna al o huzuru yaşa. Bak şimdi koynuma alsam durmuyor cimcimem :)
Ve en önemlisi destek almaktan çekinme eşinden ailenden, o an duş almaya mı ihtiyacın var kendine zaman ayır , bebeğin ev işi yemek vs hepsini aynı An’a sıkıştırıp kendini yorma. Bir kaç gündür uykusuzum bugün eşimden destek istedim az uzanayım kızımızla ilgilen dedim inan öyle iyi geldi ki 🌸 herşey geçecek sabret