Ya benim bebeğim 5.5 aylık oyun için vuruyor bana çiziyor , nerden öğrendi anlamadım, burnuma yağınca anlıyorum çünkü bende burnunu sevmek için tutuyorum ama Burunu benim gibi biraz tutup bırakırken yüzüme pat pat vuruyor ve gülüyor 😂 bir de korkmasın diye acıdan istemeden bağırdıysam gülerek tekrar bağırıyorum yani belki abartıyorum ama canımın yandığını anlarsa üzülür gibi geliyor 😅
Şimdi çocuk şiddet tartışma hiç bir şey görmedi başkalarını da görmedi kendi evimiz dışında da , zaten gülerek yapıyor ama nasıl bir tedbir alabilirim bilemiyorum, ya da normal mi acaba tüm bebekler böyle mi 😄