Mavi10 Gelin arkadaş olalım🤗sohbet edelim bebişlerimizi konuşalım neler yaptıklarını ne yaptıklarımızı konuşalım 🌺
tosbiksmoms Mavi10 1 nisan doğumlu kızım var. 2 dişle beraber çok huysuzluk yaşıyoruz. Tadimlara başladık biz bu arada.😊
Merveio14 Mavi10 selam benm kızımda 14 Nisan 🌸 hepsi sağlıkla büyüsünler inşallah. Bizim son 1 haftadır zorlaştı diyebilirim Akşamları artık rutin oluşturdum 7:30 duş emzirme 8:30 a doğru uyuma, ama Normalde emip bir buçuk saat falan uyurdu şimdi 15 dakikada bi emip tekrar uykuya dalmak istiyor, emerek uyumak istiyor. Tadımlarada başladık şimdilik güzel ilerliyoruz bakalım Yarın menenjit ilk doz aşımız var sizlerin nasıl gidiyor
Rabis_42 Mavi10 2 Nisan doğumlu bir kızım var benim de 2 diş çıkardı ve bu aralar huysuzluktan başka bisey yapmıyor
lajune 4 nisan erkek bebeğim var , bu sıralar uykular felaket , diş geliyor herhalde salya eller hep ağızda ,meme reddi de var ,ek gida tadım başladık , 15 gündür meme mama gidiyoruz, öğretmenim çalışmaya başladım öğleye kadar babannemiz bakıyor
Mavi10 lajune aynen bizimde öyle benim bebeğim gündüz uzun uyuyan bir bebek değil en fazla yarım saat uyur bi uykusunda ama gece uyurdu şimdi gece de her saat başı ağlayarak kalkıyor birde sanırım dönmeden dolayı da uyku bozuluyor bianda dönüveriyor yavrum başını kaldırıyor uyurken rahatı bozlunca haliyle ağlamaya başlıyor 😂
Mavi10 Merveio14 benimde oğlum 10 nisan doğumlu sanırım uyku problemi 5 aylık bebeklerin tümünde var gibi benim bebeğim de gece uyuyan bi bebekti ama her saat başı kalkıp emmek istiyor uyku geçişleri de zorlaştı diş diye düşünüyorum ne bulsa ağzına götürüyor bide memeyi sıkıp çekti bugün hep diş eti kaşınıyor olabilir de bu arada tadımlara başlamadım daha 6 ay bitsin öyle başliycam öyle bizimki de bu aralar zor geçiyor yani
Esramry Kızlar tadım için erken değil mi?Amerika’da ilk 12 ay sadece anne sütü oneriliyormus. Doktorumda 6.ayi doldurmasıni bağışıklığınin daha iyi güçlenmesini, acele etmememi söyledi.
lajune Esramry doktorumuz bir çay kaşığı ile başlattı, ebemiz 6.ayı bekle mama ver şimdilik dedi. Yoğurt gaz yaptı diye düşündüm bir ara kestik yaklaşık 12 gündür ufak ufak yoğurt, kabak, şeftali tattık .
BetulDefnee Esramry doktor oturtup baktı ve başlattı bize de 5 ay 10 günlük ama ek gıda değil sadece 1 çay kaşığı tadına bakıyoruz
Mavi10 Sumak4104 öyle mi benimki 11:10 geçe doğdu ne güzel aynı gün doğmuşlar peki bişey sorucam şuan uykuda sıkıntı çekiyor mu bebeğiniz bizimki gece her saat başı kalkıyor ağlıyor emmek istiyor normalde öyle değildi birde eli hep ağzında ne bulsa ağzına götürüyor ve sıkıyor hatta bugün memeyi sıkıp çekiştiriyordu ağzı ile
Merveio14 Mavi10 bizde aynıyız ama olsun canları sağolsun 😍🌸 Bizim 5. Ay kontrolümüzde kızım aylık alması gereken gramı almamıştı doktorumuzda tadımlara başlayalım işte yoğurt sebze meyve 3 gün kuralı, bir ayda böyle geçer toparlarız dedi öylelik başladık . Birazda acıktığından emiyor gece baktım uyanınca mama veriyorum en azından 2 saat uyuyunca bende dinleniyorum aksi halde vücudum titriyor 🙈
lajune Mavi10 normalde gece 3-4 kez uyanırdı bu sıralar çok fazla , gündüzleri emzirmek çok zor , uykuya geçmeden sürekli ağlıyor, uyanınca ağlıyor bir yeri ağrıyor mu diyorum ama oyun halısında çok hareketli. Gün içerisinde istediği gördüğü şeyi ağzına götürmeyince kıyamet kopuyor
Sumak4104 Mavi10 biz sabaha karşı 5.15 geçe dünyaya geldik. Ben 14 aylıkken memeden kestim dediğiniz gibi her saat başı uyanıyordu emmek için ama memeden kesince hem iştahı yerine geldi hemde uykusu düzene girdi diş çıkarma dönemi dışında sabaha kadar sadece bir kere uyanıyor oda su içmek için o kadar. Bide uyumadan önce yani yarım saat kadar yoğurt ekmek veriyorum iyi uyku yapıyor hemde tok tutuyor ufak bir dip not olsun 😁