snssnm 4 aylık olduk gündüzleri uyutamaz oldum perişan haldeyim iş güç yapamıyorum kucakta devamlı yere koyduğum an kıyamet kopartıyor dişleri de kaşınıyor 1 aydır yoruldum
muhammedim06 baharnevaa birinde aglar ikisinde aglar 3de alisir benjm oglumda oyleydi hic kundakta durmuyordu alisti simdide kundak istiyor
Merilar baharnevaa benimki de ağlama krizine girdiği an emmeden geçiremiyoruz. Emzik denemelerine başladık umarım başarılı oluruz. Sizde emzik kullanıyorsanız belki dışarı çıkmak işe yarar diye düşünmüştüm. Umarım bir çözüm bulabilirsiniz çok iyi anlıyorum sizi 🙏
baharnevaa kzmr yeni görüyorum mesajınızı, çok üzgünüm ama 1 yaşına doğru gündüz uykusu biraz düzeldi ama benimki alerjik bebekmiş sonradan anladık ondan uyuyamıyormuş çocuğum :(