bestmaam23 Queensmom bende gece oğlum uyuyunca başlarım diye düşünüyorum çünkü gündüz yemek yemeye bile zor fırsat buluyorum bazen ama geceleri uyku sonrası vakti iyi değerlendirmek gerek
ebrudefne06 bestmaam23 mezun oldugum yil hazirlanmistm 2014 kpss :) ondan beri masa basina oturamadm. Simdi yorumlarda baya kisi hazirlanmayi istiyomus aslinda WhatsApp grubu falan mi kursak hep birlikte bilgi paylasimi yapabiliriz aslinda :)
bestmaam23 ebrudefne06 evet aslında bende onun için yazmıştım buraya en azından birinin çalıştığını gördüğümüzde kendimizde de o gücü bulabiliriz belki en azından benim için öyle oluyor :)
bestmaam23 Nilunas ben burda yalnız olmadığımı benim gibi annelerin olduğunu görünce gaza geliyorum bana moral motivasyon oluyor birbirimize destek vererek inşallah 2024 de kpss defterini kapatabiliriz
Nilunas bestmaam23 bende burdan birinin paylaşımıyla başladım bu sene sınava girmeye kızıımda büyüdü çok şükür düzeni var biraz fedakarlık edicem elimden geleni yapıcam 🌺not:cicli cicili kalemler ve defterler fena motive ediyor😅😅😅😅
M04 bestmaam23 ben matematik öğretmenliği mezunuyum o yüzden ayt ve KPSS alan için aldım öyle başladım. Onları da dolaptan aldım çünkü setler çok pahalıydı matematik olduğu için gecmis senenin az kullanılmisini sipariş ettim
bestmaam23 Nilunas bende kendim için en başta da oğlum için başlayacağım inşallah. Bu arada kesinlikle katılıyorum bende bir sürü renkli kalem vs. aldım eve geçer geçmez derslere başlayacağım ☺️
Sakinephldgn ebrudefne06 kızlar beraber çalışalım ben başladım ufaktan ama çocuklu arkadaş arıyorum beraber götürecek. Benimde bebeğim 2 ay 1 haftalık p3ten 90 almam gerekiyor.
bestmaam23 Sakinephldgn bende beraber ilerletebilecegimiz bunaldığımız yerde birbirimizi destekleyeceğimiz birini arıyorum tam olarak
Ilk_mucizem60 bestmaam23 Bende biyoloji öğretmeniyim alan zorda düz memurluk düşümüyorum çalışsam çok güzel olacak benim için tarih ve vatandaşlık hallolsa yeter aslinda
ebrudefne06 bestmaam23 Bulbulyuvasi gamzes-26 ayseanne43 Queensmom Nilunas Ilk_mucizem60 asrinhatasi Leleyumurta Sevval1507 muzlurulopasta Blackandwhite cocukgelisimcianne falconsw 23Busra23 egecimherseyim ikibaloglanannesi Arkadaslar telegram grubuna gelmek isterseniz https://t.me/+IcO7n0KNJasyOWRk
Ilk_mucizem60 bestmaam23 ben fen edebiyat biyoloji mezunuyum formasyonum var her ne mezunu olursaniz olun P3 puani yeterli diye biliyorum gebel kültür genel yetenek sınavına girecegiz çift yıllarda gecerli oluyo puanimiz diye biliyorum
bestmaam23 asrinhatasi her şeyin Buddy si var bizimde olsun istedim 😅 Siz ne mezunusunuz hangi alana hazırlanıyorsunuz❤️
Sakinephldgn bestmaam23 bu süreçte motive o kadar önemli ki eş dost anlamıyor bizleri. Haydi o zaman enerciiiiii
asrinhatasi bestmaam23 ben mimarım sadece genel kültür genel yetenek hazırlanıyorum. Ama bizde puanlar çok yüksek. Düz memurluk da olur diyorum ama hedefi yüksek tutmak lazım. Oğlum 14 aylık artık çok hareketli biraz zor oluyor ama bakalım