bestmaam23 Kizlar benim gibi KPSS’ye çalışmak isteyen ancak motivasyon arayanlarınız var mı? Birbirimizi teşvik edebiliriz yardımcı olabiliriz. Umarım vardır birileriii
Queensmom bestmaam23 Daha dün eşim dedi ki yavaştan başlasan mı artık 🤷♀️ Ben de ne zaman çalışacağım bebiş var, açıktan okulun biri devam ediyor dedim, gece bebiş uyuyunca bakmaya başlarsın dedi. Cesaret edemiyorum ama başlamak zorundayım ben de 👍
ebrudefne06 bestmaam23 Bulbulyuvasi gamzes-26 ayseanne43 Queensmom Nilunas Ilk_mucizem60 asrinhatasi Leleyumurta Sevval1507 muzlurulopasta Blackandwhite cocukgelisimcianne falconsw 23Busra23 egecimherseyim ikibaloglanannesi Arkadaslar telegram grubuna gelmek isterseniz https://t.me/+IcO7n0KNJasyOWRk
ebrudefne06 :) ay bebisle yapabilir miyiz ki ya 🤗 ben de cok istiyorm hazirlanmak ama suan gecem gunduzum karisti yemek yemeye zor firsat buluyorm 🙈 ne kadarlik senin bebis
bestmaam23 ebrudefne06 yapan çok fazla örnek var bence gerçekten istesek yapabiliriz diye düşünüyorum. Oğlum 7 aylık zor bı bebek kucaktan inmiyor gündüz uykusu yok denecek kadar az ama gece o uyudugunda çalışmayı düşünüyorum bende
Bulbulyuvasi bestmaam23 çok güzelmiş bölümün. Hiç tecrüben var mı ben sigortacıda çalıştım ama. Diğerleri pek bilmiyorum. 2 aylık bebeğim atak haftası oluyor sürekli ağır geçiriyor nasıl yapacağız bilmiyorum
ebrudefne06 bestmaam23 2 aylik olcak daha. 10 yildir ozel sektörde calisiyordum simdi cocuk vesilesiyle evdeyim. İnan cocuk büyüyup tekrar ozele baslicam diye icimi hüzün kaplıyor o kadar bezmisim. Bu yil kpss bnm icin bir umut aslinda. Felsefe grubu öğretmenliği yada duz memurluk icin hazirlanabilirm gonlum memurluktan yana. P3e iyi yuklenmem gerek. Senin daha once hazirlanma surecin oldu mu
bestmaam23 Bulbulyuvasi 2 yıl önce mezun oldum henüz çalışma tecrübem olmadı maalesef ama zaten öğretmenlikte özelde çalışmak da istemiyorum şartlar çok kötü
gamzes-26 Bende önlisans için bismillah dedim matematik konusunda sıfırım en baştan başladım matematikten inşallah devamı gelir diğer konulara bakmadım bile birde ders çalışmayı bile unutmuşum çok zorlandım 😕
bestmaam23 gamzes-26 bende öyle en son üniversitede ders çalışmıştım 2 kere sınava girdim ama hiç hazirlanmadan haliyle yetmedi atanmaya ama artık çalışmam ve başarmam gerekli
bestmaam23 ebrudefne06 olmadı 2 defa sınava girdim ama oylesineydi ama bu sene çalışma ve atanma fikri iyice kafama oturdu. Siz daha önce hazırlanmış mıydınız
Sakinephldgn ebrudefne06 kızlar beraber çalışalım ben başladım ufaktan ama çocuklu arkadaş arıyorum beraber götürecek. Benimde bebeğim 2 ay 1 haftalık p3ten 90 almam gerekiyor.
muzlurulopasta ebrudefne06 Bende Felsefe grubuyum. Özel sektöre geri dönmek istemiyorum. İnşallah atanırız bacım
bestmaam23 ayseanne43 belki 1 sene uykudan gezmeden sosyal hayattan vazgeçip basarmamiz gerekli en çok da evlatlarımız için. Tabiki onların vaktinden çalmadan onlar uyuyunca diye düşünüyorum
bestmaam23 Queensmom bende gece oğlum uyuyunca başlarım diye düşünüyorum çünkü gündüz yemek yemeye bile zor fırsat buluyorum bazen ama geceleri uyku sonrası vakti iyi değerlendirmek gerek
bestmaam23 Nilunas ben burda yalnız olmadığımı benim gibi annelerin olduğunu görünce gaza geliyorum bana moral motivasyon oluyor birbirimize destek vererek inşallah 2024 de kpss defterini kapatabiliriz
ebrudefne06 bestmaam23 mezun oldugum yil hazirlanmistm 2014 kpss :) ondan beri masa basina oturamadm. Simdi yorumlarda baya kisi hazirlanmayi istiyomus aslinda WhatsApp grubu falan mi kursak hep birlikte bilgi paylasimi yapabiliriz aslinda :)
M04 bestmaam23 bende bu sene düşünüyorum internetten kaynak aldım mezun olalı beş sene oldu nasıl yapacağım bilmiyorum ama rabbim yardımcımız olsun