Ezoo355 o kadar iyi anlıyorum ki sizi bende defalarca ağladım üzüldüm hem vicdan azabı çekiyordum hem üzülüyordum artik sinirlenmeye bile başlamistim. Sürekli insanların zayıf bu bebek demesinden bikmistim ama çok şükür ben faydasını bayağı gördüminsallah sizde görürsunuz ve bana dua edersiniz 🤗 tahin zaten başli başına bebekler için besleyici bir gida