Amine35 benim kızım iştahlı bir çocuk aslında ama miktar olarak çok yemez, az az sık sık yer, doktor da diyetisyenlerin dediği gibi besleniyor bu şekilde kilo almaz dedi. 3 ana öğün 3 ara öğünü iyi oturtman lazım dedi. Biz memeyi iki ay önce bıraktık şu an tam 18 aylık, memeden sonra devamlı mama ister oldu, ana öğünler haricinde meyve vs veriyorum. O kadar çok mama istiyor ki bazen vercek bir seçenek bulamıyorum devamlı uğraştığım halde. Benimki krep tarzı şeyleri seviyor, meysim sebzeleri, yumurta, tam buğday unu ve yulaf ve az süt ya da yoğurtla krepler yapıp eline veriyorum, severek yiyor genelde. Ama bir yandan da doğduğundan beri çok hareketli bir çocuk, eşim ve ben de zayıf insanlarız, o yüzden kızımın zayıf oluşuna takılmıyorum. Sağlıklı beslenmesi benim için daha önemli.