Yagiiizefem Bende hamileliğim boyunca sadece vazelin sürmüştüm 1 tane bile çatlağım yok ama çok kıllanma yaptı bende de
Kumrununtanesi Tek çözümü lazer ya da çatlamadan müdahale etme canım. Benim o kadar çatlağım yoktu Doğumdan sonra çatladım. Ama genetik oluyormuş genel de annemin de karnı çok çatlak ..
Gulay1907 Kozmobox Biomarks Çatlak Kremi 10 seneyi geçmemiş çatlakları tedavi ediyormuş bi tanıtım da gördüm bende ama doğruluk payı nedir bilmiyorum tabi henüz bende alıp kullanmadım ama bi imkânım olduğunda denemek istiyorum inşallah faydalı bişeydir