Kızlar bebeğim 8 aylık. Doğum sonrası için tavsiye üzerine Bio-Oil yağı aldım. Ufak ufak azalmalar başladı. Hatta şuan kız kardeşim hamile o kullanıyor. Sürmediği ufak bir yer vardı çatlamıştı. Orayada sürmeye başladığından beri hiç kalması çatlaması.