smileanne gly57 merhaba Laktofe sr kullanmışsınız sanırım bebegınıze . Acaba degerlerını yukselttımı ? Bıze de verdı doktorumuz . 1 derecelı ölçek demıs doktorumuz . Kaç damla olacağını da anlamadık
gly57 smileanne kan değerlerini yükseltti ve iştahlı bi bebek oldu. damlalıkla 0.75 e kadar verdim. kusura bakma şimdi bir doğum daha yaptığım için giriş yaptım uygulamaya .
smileanne gly57 onemlı degıl . Sızın degerlerınız kaçtı acaba ne kadar kullandınız ? Bıze doktor 1 ölçek verın dedı . 1 ölçek verince de 1 şişe olan 15 gün gıdıyor . Suan 2 şişe kullandık degerlerı çıkmaya başladı mı bılmıyorum . Bu arada gözünüz aydın 😍
gly57 smileanne evet o şişe 15 gün gidiyor maalesef. değerlerimiz yükselmişti şimdi hatırlamıyorum 21 aylık şuan. eğer laktofe bulmakta zorlanıyorsanız bestiron da iyi fakat onun rengi kan renginde. sağolasın bu arada 🥰